• hr
  • en
  • de
  • it
  • ru

Više od 60 zaposlenika u Degordianu (iStudio)

CaptureKada su Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann kao 24-godišnjaci u dnevnom boravku započeli posao s oglašavanjem na internetu, nisu ni sanjali da će nakon samo četiri godine razgranati vlastiti posao izvan hrvatskih granica, pomesti konkurenciju i biti proglašeni za najboljeg poslodavca u kategoriji malih poduzeća.

Tvrtka Interaktivni studio (iSTUDIO) je agencija specijalizirana za digitalni marketing s fokusom na mjerenje uspješnosti koja se bavi internetskim marketingom i online oglašavanjem. Razvila je alate kao što su Mediatoolkit (alat za pronalazak najpopularnijih sadržaja i press clipping u realnom vremenu), Socialnumbers (alat za statistiku stranica na Facebooku) i Socialpuzzle (set napravi-sam aplikacija za Facebook). Tvrtka broji 60 zaposlenika u tri ureda – u Zagrebu, Beogradu i Mostaru. Mediatoolkit je predstavljen na više startup konferencija uključujući SeedCamp, WebIT, How To Web, Geeks on a Plane, te WebFest.me (danas Spark.me) na kojem su osvojili prvo mjesto te priliku za predstavljanje na TechCrunch Disruptu u New Yorku.

iSTUDIO je ostvario financijsku potporu Poslovno – inovacijske agencije Republike Hrvatske (BICRO) u vrijednosti od gotovo pola milijuna kuna za dva projekta kroz program PoC (Provjera inovativnog koncepta). Uz pomoć tima Europske poduzetničke mreže korisniku je pružena savjetodavna pomoć za pristup spomenutom financiranju i mogućnostima internacionalizacije proizvoda.

Projekt Mediatoolkit – prototip alata za predviđanje popularnosti sadržaja na webu – BICRO je sufinancirao u iznosu od gotovo 228.000,00 kuna. Cilj projekta bio je razviti prototip alata za predviđanje popularnosti sadržaja na webu, odnosno testirati skalabilnost projekta zbog globalne komercijalizacije prema medijskim kućama i osobama koje su zadužene za proizvodnju i editiranje sadržaja na webu. Aktivnosti na projektu su rezultirale izrađenim prototipom predloženog inovativnog rješenja. Drugi projekt, Prototip alata za automatsku optimizaciju digitalnog oglašavanja, ostvario je potporu od gotovo 226.000,00 kuna. Razvijen je sustav koji omogućuje automatiziranu optimizaciju kampanja na Google i Facebook platformi. Sustav za optimizaciju koristi Google Analytics API te automatski procjenjuje koje kampanje su uspješnije i isplativije. Ostvarene financijske potpore tvrtki su, između ostalog, omogućili zapošljavanje novih djelatnika na razvoju proizvoda.

Izuzetno nam je drago što su naši proizvodi bili prepoznati od strane BICRO-a. Od samog početka vjerovali smo u te projekte, a ovo ulaganje nam je uvelike pomoglo u prvim fazama projekta, koje su dovele od razvoja i ekspanzije Mediatoolkita na globalno tržište. Smatramo kako će nam sustav koji smo razvili, zahvaljujući investiciji, pomoći da dođemo do još većeg broja korisnika kojima sada možemo ponuditi još kvalitetniju uslugu. Svim mladim poduzećima savjetujemo da ne odustaju i da prijave svoje projekte na natječaje jer će kvalitetni projekti uvijek biti prepoznati – izjavio je Ivor Bihar, iSTUDIO.

Više o projektima:

www.istudio.hr